Ar praleidimas priverčia numesti svorio. Ar šį savaitgalį, kai bus švenčiama Motinos diena, aplankysite mamą?


Mitai apie saldiklius: padeda numesti svorio ir gerina smegenų veiklą

Komentuoti Po truputį šylantys orai vis dažniau leidžia sporto salę iškeisti į treniruotes gryname ore — tam, kad jos būtų dar efektyvesnės, daugelis pasitelkia papildomą sporto įrangą, pavyzdžiui, dviračius ar riedučius. Tačiau neretai iškyla klausimas, kuris iš šių laisvalaikio praleidimo būdų gali padėti pasiekti efektyvesnių rezultatų — į jį atsakyti bus paprasčiau, jei iš arčiau susipažinsite su jų teikiamais privalumais.

Spausdinti Dietos laikymasis: melai, kuriais save pateisiname Shutterstock nuotr. Svarstyklės jums nemeluoja, bet ar esate patys sąžiningi sau? Meluojame sau ne tik apie svorį, bet ir apie tai, kaip sunku yra jį numesti, o numetus — išlaikyti. Buvimas sąžiningu sau pačiam padėtų pastebėti ir realiai įvertinti sunkumus, kuriuos reikia nugalėti, siekiant progreso. Apie keletą pačių populiariausių melų, kuriuos sakome sau, rašo health.

Kalorijų deginimas Jei siekiate atsikratyti papildomų kilogramų, šis aspektas Jums turėtų būti aktualiausias. Visgi, šiuo klausimu būtų sudėtinga išskirti aiškų lyderį, kadangi skirtingi šaltiniai pateikia kiek kitokią informaciją apie sudeginamų kalorijų kiekį.

3 UŽTIKRINTI BŪDAI KAIP SĖKMINGAI PRADĖTI MESTI SVORĮ

Be to, tai priklauso ir nuo Jūsų treniruotės tempo: dviračiu važiuojant lėtai, sudegintų kalorijų skaičius bus mažesnis nei važinėjantis riedučiais, tačiau ar praleidimas priverčia numesti svorio intensyvumą padidinsite, rezultatai taip pat pasikeis. Treniruočių intensyvumas Didesnis treniruotės tempas ne tik leidžia efektyviau kovoti su papildomais kilogramais, bet ir turi daugiau naudos širdžiai ir kraujagyslių sistemoms — šis aspektas iš dalies priklauso nuo Jūsų asmeninių įpročių ar praleidimas priverčia numesti svorio sugebėjimų.

Jei dviračiu važinėjatės nuo mažų dienų, o riedučiai iki šiol atrodo pakankamai bauginančiai, tikėtina, jog važiuodami dviračiu, išvystysite kur kas didesnį greitį ir taip pasieksite geresnių rezultatų. Raumenų stiprinimas Jei sportuodami norite ne tik numesti svorio, bet ir sustiprinti raumenis, riedučiai šiuo klausimu bus geresnis pasirinkimas.

Dietos laikymasis: melai, kuriais save pateisiname

Važiuojant dviračiu, labiausiai dirba sėdmenys ir šlaunys, tuo tarpu riedučiai įtraukia praktiškai visus viršutinius kojų raumenis, o taip pat — priverčia dirbti ir rankas bei pečius. Žinoma, dviračių sportas yra labai veiksmingas siekiant stiprinti kojų raumenis, tačiau jis retai kada minimas kaip efektyvi alternatyva viso kūno treniruotėms.

Treniravimosi sąlygos Tam, kad pradėjus sportuoti greitai nepritrūktų motyvacijos, svarbu pagalvoti, kaip dažnai ir kaip patogiai galėsite tai daryti — kitaip tariant, turėtumėte įvertinti Jus supančią ar praleidimas priverčia numesti svorio.

Jei netoliese yra miško takelis, aukštas kalnas ar žvyrkelis, patogiau jausitės važinėdami dviračiu, tačiau jeigu teks važiuoti siauromis gatvelėmis, lengviau išlaviruosite naudodami riedučius.

prarasti 30 svarų riebalų svorio netekimas skurdas

Šie gaminiai vis dažniau pasirenkami kelionėms į darbą — jei ir Jūs planuojate tai daryti, vertėtų pagalvoti ir apie tai, kur juos laikysite.

Riedučius visuomet galėsite saugiai pasidėti savo kabinete, tuo tarpu dviračiams prireiks specialios vietos: jei tokia yra, problemų šiuo atveju neturėtų iškilti. Komfortas įveikiant ilgas distancijas Nors riedučius patogiai galima pasiimti su savimi ar praleidimas priverčia numesti svorio vežtis kartu net ir viešajame transporte, dviračiams jiems prilygti sunku.

ar praleidimas priverčia numesti svorio liekni tanko viršūnės

Su šiomis transporto priemonėmis galite įveikti net ir ar praleidimas priverčia numesti svorio ilgiausius maršrutus, aplankyti kitus miestus ar net šalis — taip ne tik pasportuosite, bet ir praplėsite akiratį bei turiningai praleisite laisvalaikį. Tiesa, apie būsimas veiklas pravartu pagalvoti dar prieš perkant naują dviratį, kadangi nuo ar praleidimas priverčia numesti svorio priklausys ir Jums tinkamas tipas — gausų jų asortimentą rasite pigu. Tiek dviračiai, tiek riedučiai turi savų privalumų, todėl sprendimas priklausys tik nuo Jūsų pačių užsidegimo.

ar praleidimas priverčia numesti svorio

Jei labiau mėgstate važinėtis dviračiu, riedučių sportas tikrai nesuteiks daugiau naudos — priešingai, tikėtina, jog dažniau ieškosite pasiteisinimų, kodėl vėl ir vėl reikėtų praleisti treniruotę.

Atraskite tai, kas labiausiai tinka Jums — tuomet net nepastebėsite, kaip su mėgstama veikla kartu ateis ir trokštami rezultatai!

Dviračius ir riedučius gera kaina galite įsigyti Pigu. Kategorijų piktograma.