Aukštakulniai degina riebalus


Ar bėgiojimas visada naudingas?

Naujienų srautas

O vos pasitaikius geresniems orams parkuose ir skveruose gausu mėgstančių bėgioti. Tačiau daugiau sudegintų kalorijų nebūtinai reiškia daugiau sudegintų riebalų.

numesti svorio DIY

Jei intensyvumas per aukštas, deginami ne tik riebalai, be ir raumenys. Aš visai nemėgstu bėgioti, bet aukštakulniai degina riebalus mėgstu vaikščioti ir tą darau, kuomet turiu mažinti riebalų sluoksnį.

Tiesa, kalbu apie greitą ėjimą, tarsi kažkur skubėtume, o ne svajingą dairymąsi po apylinkes vos judant.

Komentuoti:

Tad ėjimas yra tikrai optimalus pasirinkimas tiems, kurie negali ar nenori bėgioti, tačiau nori numesti svorio, sudeginti daugiau kalorijų ir išvengti traumų. Beje, apie kalorijų deginimą reikia žinoti dar vieną svarbų dalyką.

  • Sporto kuprinė, kaip visada, bagažinėje įtariu, kokio šaltumo sportiniai rūbai, o dušo žele jau seniai turbūt tapo ledo gabalu….
  • Įtaką svorio ir riebalų netekimui gali daryti ne tik tinkama mityba ir sportas, bet ir daugybė kitų veiksnių.
  • Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė?

Kad būtų lengviau suprasti, aukštakulniai degina riebalus su automobiliu. Važiuojant greičiau, sudeginama daugiau degalų, važiuojant lėčiau — taip pat. Taip yra ir su žmogaus organizmu.

ar turėčiau lėtai numesti svorio riebalų degintojas ištirti

Geriausiai ir daugiausiai riebalų metų žmogus sudegina tada, kai fizinio krūvio metu tarkime, einant ar bėgant širdis susitraukia — kartų per minutę. Jei širdis susitraukinės minėtame diapazone, riebalų deginimas bus efektyviausias.

aukštakulniai degina riebalus geriausias riebalų degintojas, ne stimuliuojantis

Jeigu širdis susitraukinės mažiau nei kartų per minutę, riebalai nebus taip efektyviai deginami, o jei susitraukinės daugiau nei — degs ne tik riebalai, bet ir raumenys.

Raumenų deginimas aukštakulniai degina riebalus yra praradimas, nes mažėjant raumenų masei lėtėja ir medžiagų apykaita.

Tokiu atveju bėgant per daug apkraunami kelių, klubų sąnariai, juosmeninė nugaros dalis, paprasčiau kalbant — nugaros apačia. Dėl didelio svorio sąnariai gauna didelę apkrovą.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Taip pat nerekomenduojama bėgioti žmonėms, kurie jau turi bėdų su nugara: disko išvarža arba diskas pasislinkęs iš savo vietos. Šokinėjimas, žinoma, būtų dar blogesnis pasirinkimas, bet bėgiojimas taip pat tampa pavojingas sveikatai, gali dar labiau padidėti traumų tikimybė.

aukštakulniai degina riebalus

Nugaros išvarža gali būti pasyvi ir net jei ji yra, gali būti nejuntama kasdienybėje, aukštakulniai degina riebalus skausmų tol, kol nesusiduriame su fiziniu krūviu, nepradedame aktyviau sportuoti. Antra klaida — netinkamas apavas.

Tokios kavos dar nesate gėrę: idėją nukopijavo iš tibetiečių ir pritaikė vakarų kultūrai   Turbūt daugelio rytas negali būti pradėtas be puodelio kavos, tad nenuostabu, kad šiomis dienomis yra begalė įvairiausių jos rūšių bei būdų, kaip ją paruošti. Tačiau ar esate pasiruošę vienam neįprasčiausiam aukštakulniai degina riebalus gėrimų — kavai su sviestu? Ši kava yra gaminama su sviestu ir lašeliu aliejaus, pavyzdžiui, kokosų.

Tiek bėgiojant, tiek vaikštant ilgesnes distancijas rekomenduojama rinktis avalynę minkštesniu padu. Tai ypač aktualu moterims.

Raumenų stangrinimas/riebalų deginimas

Pėsčiomis į darbą eiti su aukštakulniais tikrai nerekomenduojama. Labai gudriai elgiasi Vakarų Europos gyventojai į ofisus keliaujantys apsiavę patogia sportine avalyne, o kitais batais persiauna darbe. Ir trečia - jei vis dėlto bėgiojate ir yra galimybė, verčiau reiktų bėgioti minkštu pagrindu: ant specialios dangos stadionuose ar miško takeliais, žole, kad sąnariams ir apatinei aukštakulniai degina riebalus daliai tektų mažesnis krūvis ir mažesnė atatranka.

aukštakulniai degina riebalus

Ir kiek įmanoma vengti bėgti ant asfaltuotų takų, šaligatvių. Tai priklauso nuo to, kiek žmogus sveria, kokia jo aukštakulniai degina riebalus masė, nuo fizinio krūvio trukmės ir intensyvumo. Beje, kalbant apie riebalų deginimą, distancijos ilgis, kiek nuėjote ar nubėgote, nėra tiek svarbus kiek trukmė. Eiti, kaip ir bėgioti ar daryti pratimus ant kilimėlio, reikia ne mažiau kaip 20 minučių - tuomet prasideda riebalų deginimas.

Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus

Net jei po 20 minučių ėjimo sustojate, riebalų deginimas vis dar vyksta. O optimaliausia trukmė būtų 40—45 minutės. Blogai būna tuomet, kai tokias treniruotes renkasi žmonės, kurie dar tokie nėra.

Pasidomėjome, ką reiškia būti tokio būrio mama ir kaip nepamesti savęs? Skaityti plačiau Arminas Lydeka: sveikinkimės pridėdami dešinę ranką prie širdies

Čia kaip ir su boksu. Aukštakulniai degina riebalus kartą atėjęs į treniruotę juk negaliu eiti į ringą ir boksuotis.

Tai aktuali Evos Valčak iš Varšuvos nuotrauka.

Prieš tai reikia išmokti gintis, antraip teks gydytis mėlynes. Taip yra ir su aukšto intensyvumo treniruotėmis.

svorio metimo centras Cardiff

Turi būti fiziškai ir techniškai joms pasiruošęs. Jų metu pratimai atliekami greitai, bet jei jų niekada nesi daręs ir nežinai kaip taisyklingai juos atlikti, yra didelė tikimybė, kad tai baigsis trauma.