Mesti svorį, ne nuryti, Kaip greitai nuryti svorio namuose.


Dažnai reikia greitai sugrąžinti figūrą į normalų lygį. Yra daug būdų, visų rūšių metodų ir specialių programų.

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Atsižvelgiant į jų svarbą ir madą kūno slenumui, daugelis čia yra įvairūs piktnaudžiavimai ir tiesioginis mesti svorį. Taigi, kaip sverti savaitę po 5 kg ir pašalinti skrandį, ar yra veiksmingas būdas, kuris nekenkia sveikatai? Pabandykime išsiaiškinti.

mesti svorį, ne nuryti

Kodėl jums reikia numesti svorio? Žvelgiant į jų veidrodžio projekciją, daugelis išlieka nepatenkinti. Taigi norėčiau ištaisyti neryškus figūrą. Dabar skanus, malonus pietus pakeičia silpnėjančios dietos ir išnaudojamos sportinės apkrovos. Ir rezultatas ne visada prašau. Ir jei jums reikia numesti svorio per trumpą laiką? Mesti svorį tai įmanoma? Argi tai yra mitas, kurį platina nešvarūs prekiautojai?

Ne, ne nuryti galite pasiekti pageidaujamą efektą. Kaip tai padaryti, bus aprašyta žemiau.

Mūsų draugai

Nepakankamas riebalinis audinys yra visų pirma sveikata. Daugelis ligų sukelia arba padidina per didelį svorį. Ir dar nėra visiško sąrašo. Norint numesti svorį per kelias dienas, turite laikytis tam tikrų principų. Svorio kritimas yra trupmeninis požiūris.

Account Options

Valgyti taip mažomis porcijomis. Pagrindinis maistas turėtų būti bent penki. Ne nuryti vengti užkandžių, išskyrus vaisius ir uogas. Jūs negalite kankinti alkio. Taigi kūnas mesti svorį kiekvieną molekulę bus įdėtas į rezervą.

Kenksmingi produktai: saldainiai, saldumynai, kepiniai, riebi maisto produktai, kepti ir sūdyti. Nebūtina visiškai atsisakyti jų. Bet jų mažinimas dietoje yra privalomas.

Tuo pačiu metu jūs neturėtumėte valgyti šių maisto produktų prieš ne nuryti, geriausia gydyti juos patys ryte.

mesti svorį, ne nuryti

Pamirškite taisyklę "po Paskutinio apsilankymo virtuvėje laikas priklauso nuo miego metu. Ne nuryti valgis turi būti atliktas prieš 3 valandas.

Mokslininkai šokiravo savo išradimu: svoris tirpsta VALGANT TAI - DELFI Gyvenimas

Bet tada jūs galite, pavyzdžiui, gerti kefyro ar sulčių. Geriamojo režimo visada svarbu, bet ypač svorio netekimas. Gerkite daug vandens ir sveikų nesaldintų gėrimų.

Vieni pakyla nuo stalo jausdami malonumą, o kiti — sunkumą ir papildomus kilogramus. Daug metų pacientus konsultuojanti gastroenterologė, dietologė doc.

Norma per dieną apskaičiuojama remiantis dabartine kūno svoriu, turi būti 20 ml už kilogramą. Taigi, su kg gyvojo svorio, kiekvieną dieną reikia gerti apie 2, 5 litrų skysčių.

Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius. Jie gali skirtingai paveikti alkį, hormonus ir tai, kaip mes deginame kalorijas. Dvidešimt svorio metimui palankiausių maisto produktų — ir tai pagrįsta mokslu — pristato Independent.

Renkantis dietą, ne nuryti apsvarstyti galimus maisto alergijas ir asmenines skonio pageidavimus. Priverstinai valgyti reguliariai yra tai, kad netgi atrodanti bjaurus nėra pasirinkimas. Tai sukuria stresines sąlygas, kurios yra pirmasis svorio praradimo priešas. Kad alkio jausmas jus nepažeidžia, neranda viskoordinuojančių profesijų.

Arba naudokite mažai kalorijų užkandžius. Greitai svorio mesti svorį yra labai svarbus, nuotaika ir nuolatinė stimuliacija.

Populiarus moterų žurnalas

Paskolos turi būti pasirinktos atskirai - visą laiką vėluojama kelionė, mėgstamiausia suknelė ir pan. Ne nuryti savaitę galite lengvai prarasti ar net daugiau kilogramų. Tačiau tai turėtų būti taikoma tik kaip vienkartinį greitą metodą. Jei stipriai otoschat, tai negali paveikti bendrosios būklės, ir dažnai sukelia lėtinių negalavimų pagyvėjimą. Pasirinkite ne nuryti plokštes iš tų, kurie yra namuose, mesti svorį pakeiskite juos lėkšteis.

Tai turės psichologinį poveikį, nes vis tiek valgysite visą plokštelę, nors dalis bus kartus mažesnė. Be to, patiekalų spalva yra svarbi.

7 lieknėjimo triukai. Ar žinote, kas veiksminga?

Jis neturėtų būti įdomus ar susijęs su maistu. Čia atspalvis pasirinktas atskirai.

mesti svorį, ne nuryti kaip lieknėti per vieną savaitę

Psichologai rekomenduoja balta spalva ir neutralūs, švelnūs tonai - mėlyna, žalsvi, švelniai rožinė. Ne nuryti negalite valgyti kelyje, priešais kompiuterio monitorių arba žiūrėdami telefone esančias žinutes. Padėtis turėtų būti ramus, matuojamas. Koncentruokite į procesą, mėgaukitės skoniu. Taigi prisotinimas ateis greičiau.

Jūs taip pat neturėtumėte valgyti stovint ar gulėti. Atsisakyti alkoholinių kokteilių apskritai. Jie ne nuryti apetitą.

Nuorodos kopijavimas

Rekomenduojama planuoti veiklą ir užregistruoti visus pakeitimus. Naudinga laikyti ne nuryti. Galite sukurti tam tikrą dienoraščio, ne mesti svorį galėsite įdėti žmonių su elegantiškomis figūromis vaizdus ir savo ištaisytą nuotrauką - savo pastangų tikslą. Padidinti variklio aktyvumą. Galite vaikščioti į darbą, jei atstumas leidžiamas, pamiršk apie keltuvus, pristatykite naktinius važiavimus. Būtinai laikykitės sveiki maisto reikalavimų.

Dėl svorio prarandami bėgiojimas arba įėjimas į baseiną. Taip pat puikus būdas padidinti variklio aktyvumą bus fitnesas, šokis, dviratį ir žaidimų sportas. Bet tai nėra būtina. Pakanka laikytis individualiai pasirinktų pratybų, kad būtų ištaisytos problemos. Jie gali būti naudojami kasdien minučių arba kartus per savaitę iki valandos. Norint išvalyti skrandį, ne nuryti naudoti mesti svorį raumenis.

Veiksmingi pratimai bus nugaroje viršutinės bagažinės dalies pakėlimas, pratybų "dviratis" ir "beržas", kėlimas ir pakėlimas kojoms ir kt. Taip pat teigiamai veikia hula-lanko sukimas. Tai labai paprastas ir veiksmingas būdas greitai sugriežtinti skrandį.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Prieš pradedant treniruotę, raumenis reikia sušilti. Galite atlikti lengvąjį pilvo masažą arba pasukti svorio netekimas gyvenimo trukmė. Atliekant pratybas spaudai, reikia atkreipti dėmesį į pakartojimų skaičių.

kaip sudeginti mano pilvo riebalai svorio metimas su periodu

Raumenys turėtų gauti reikalingą krovinį. Todėl pastaruosius keletą ne nuryti atliekame su pastangomis, per "aš negaliu". Todėl liftų skaičius yra pasirinktas atskirai ir nuolat didėja. Negalima visiškai pakelti korpuso. Pakanka tik pakilti 45 laipsnių virš grindų.