Ne tik žaliavalgystė


Vegetarizmas, Veganizmas, Žaliavalgystė - kurią pasirinkti? - Eimantas Venckus - Gyvenimo Ratas

Nors žaliavalgiška mityba, kai valgomas vien tik termiškai neapdorotas maistas, laikoma viena radikaliausių, jos besilaikančiųjų pasaulyje sparčiai daugėja. Šalininkų teigimu, toks mitybos būdas padeda išspręsti aibę sveikatos problemų, o stereotipas, neva žaliavalgystei būdingas itin siauras mitybos racionas, yra nepagrįstas.

amžiaus 47 mesti svorį dešimt geriausių patarimų dėl svorio

Vis dėlto kelias į žaliavalgystę bent pradžioje gali pasirodyti keblus — jį palengvinti padės 4 praktiški patarimai. Žaliavalgyste vadinamas toks maitinimosi būdas, kai iš mitybos raciono beveik išbraukiamas visas termiškai apdorotas maistas — jį ruošti galima tik neaukštesnėje nei 40 laipsnių temperatūroje.

Šis mitybos režimas skirstomas į dvi rūšis ne tik žaliavalgystė veganinę, kai atsisakoma visų gyvūninės kilmės produktų, ir omnivarinę, kai pasiliekama teisė valgyti mėsą, žuvį ir kai kuriuos pieno produktus. Vis dėlto pagrindiniai žaliavalgių vartojami ne tik žaliavalgystė produktai — visų rūšių daržovės ir vaisiai, grūdai ir sėklos, skirtingos žolės, riešutai.

  • Kaip įtikinti numesti svorio
  • Baisios svorio metimo istorijos
  • Žaliavalgystė. Kas tai?
  • Reikia numesti svorio per 2 savaites

Specialistų teigimu, toks radikalus mitybos būdas, jei tik maitinamasi subalansuotai, žmogaus organizmui teikia naudos — gerina lieknėja platūs klubai veiklą, normalizuoja kraujospūdį, mažina širdies ir kraujagyslių ligų tikimybę, padeda atsikratyti viršsvorio. Vis dėlto pasirinkus žaliavalgystės kelią svarbu įsidėmėti kelis patarimus, padėsiančius siekti rezultatų.

Kitu atveju, organizmas gali patirti didelį šoką, kuris gali nulemti sveikatos pablogėjimą, energijos trūkumą. Tokiu būdu ne tik išvengsite staigios organizmo reakcijos, ne tik žaliavalgystė dažnai gali būti nemaloni, bet ir pasiruošite pokyčiams psichologiškai. ne tik žaliavalgystė

Nuorodos kopijavimas

Prisiminkite priežastis Dažna problema, su kuria susiduria pradedantieji žaliavalgiai, yra greitai išblėstanti motyvacija. Ne tik žaliavalgystė palaikyti, pasak A. Polenino, padės aiškiai įvardintos tokių gyvenimo permainų priežastys. Palaikyti motyvaciją padės konkrečiai įvardintos pasirinkimo priežastys ir keliami tikslai. Pavyzdžiui, jei žaliavalgystę pasirinkote siekdami pagerinti sveikatos būklę, priminkite sau, kokias tiksliai problemas sprendžiate.

Pasirūpinkite vitaminais Nors pasirinkus žaliavalgystę organizmas aprūpinamas daugeliu būtinųjų maistinių medžiagų — antioksidantais, būtinosiomis riebalų rūgštimis, mikroelementais, dalies svarbių žmogaus organizmui vitaminų gali pritrūkti.

numesti svorio, kai skurdus svorio metimo juodoji gulbė

Polenino teigimu, jais pasirūpinti padės papildomi vitaminų šaltiniai. Į krautuvę — kasdien Žaliavalgiams taip pat patartina valgyti kuo įvairesnius maisto produktus, didelį ne tik žaliavalgystė skirti skirtingų spalvų, taip pat ankštinėms daržovėms, kas padės užtikrinti augalinės kilmės baltymų įvairovę.

Jei skirtingais maisto produktais apsirūpinsite visai savaitei, pastovėjusios daržovės gali nebekelti apetito, be to, to, ką tiksliai norite valgyti, šaldytuve gali būti nelikę.

Žaliavalgystė. Ar tikrai neapdorotas maistas sveikesnis?

Recepto idėja — naminis anakardžių humusas Norintiems paskanauti originalaus žaliavalgiško patiekalo, A. Poleninas siūlo išbandyti anakardžių humuso receptą.

femmenessence svorio netekimas ypač veiksmingi patarimai, kaip numesti svorio

Pagaminti tokiam humusui reikės g mirkytų ir 40 ne tik žaliavalgystė nemirkytų anakardžių, pusės arbatinio šaukštelio rūkytos paprikos miltelių ir kuminų sėklų, šiek tiek maltos kalendros, česnako skiltelės, pusės nuluptos citrinos, žiupsnelio krapų ir druskos, saujos špinatų bei šlakelio vandens. Paragavę, pridėkite papildomų prieskonių pagal skonį.

Skanauti tokio humuso galite mirkydami į jį daržovių griežinėlius — apsilaižysite pirštus!

ne tik žaliavalgystė