Svorio metimo tikslo nustatymo lapas. ka valgyti kad numesti svorio


Tikslai ir planavimas 4 Komentarai Įsivaizduok tokią situaciją: kelionės tolimoje šalyje metu patenki į laukinės genties nelaisvę. Genties narys tave uždaro į didžiulę palapinę, pilną bulvių, duoda tau kažką panašaus į skustuką ir ženklais parodo — skusk.

Na, tikslą kaip ir turi — skusti bulves.

svorio metimo tikslo nustatymo lapas

Kaip manai, kiek bulvių nuskustum, kol atsibostų arba pradėtum jas valgyt, svorio metimo tikslo nustatymo lapas ieškoti kito užsiėmimo?

Dabar įsivaizduok, kad atsiranda draugiškas antropologas, kuris tau maloniai paaiškina, kad šią gentį sudaro gan tingūs kanibalai, kurie, pagavę į nelaisvę užsienietį, sprendžia, ką su juo daryti, taip: jei iki saulėlydžio nuskusi jiems daugiau bulvių, nei sveri, bus iškelta puota ir visi jas valgysit kartu.

Jei mažiau — vis tiek bus iškelta puota, bet jie valgys tave. Taigi, tikslas vis dar yra tas pats — skusti bulves.

Atsakė, kada lieknėjimas naudingas, o kada – kenkia

Kaip manai, ar dabar noriau ir atkakliau skusi bulves? Kaip matai, antruoju atveju tikslas yra labai aiškus. Žinoma, ką, kodėl, kaip ir iki kada turi jį atlikti — tokie ir turėtų būti tikslai, kuriuos išsikeliame patys sau.

svorio metimo tikslo nustatymo lapas

Deja, dažnai mes tik labai abstrakčiai įsivaizduojam, ko norėtume pasiekti, todėl neretai nuo norų taip ir nepavyksta pereiti prie veiksmų. Taigi, kaip jau galėjai nuspėti iš straipsnio pavadinimo, čia išsamiai kalbėsiu svorio metimo tikslo nustatymo lapas tai, kaip tinkamų tikslų pagalba norą greičiau paversti į realybę.

Straipsnyje taip pat rasi, kokios kritikos galima aptikti tikslų atžvilgiu ir kaip į ją atsižvelgus galima tikslus patobulinti. Kad nesipainiotume, apibrėžkime, kas yra tikslas. Tai veiksmo rezultatas, kurio sąmoningai siekia asmuo.

Tai neatitikimas tarp esamo ir trokštamo, kuris kreipia qivana svorio metimas elgesį reikiama kryptimi. Štai kuo tikslai gali pasitarnauti mūsų labui: Kreipia dėmesį ir pastangas link veiklų, susijusių su tikslu ir tolyn nuo veiklų, su tikslu neturinčių nieko bendro.

Reguliuoja pastangų intensyvumą. Daugelyje situacijų leidžia mums būti atkaklesniems vardan tam tikro rezultato. Skatina ieškoti įvairių strategijų rezultatui pasiekti, tiek tarp turimų žinių, tiek tarp naujų.

Tad geras tikslas suteikia energijos veikti, nurodo veikimo kryptį ir greičiau leidžia pasiekti trokštamą rezultatą. Taigi, iš pirmo žvilgsnio, tikslai — gėris. Tačiau tam, kad tikslas būtų iš tiesų būtų naudingas, reikia tinkamai jį suformuluoti.

Miniu SMART, nes jį nesudėtinga prisiminti ir taikyti, o ir pats jį ilgą laiką sėkmingai naudoju pavyzdžiui, kai kūriau šį tinklapį ir rašiau šį straipsnį. Taigi, protingas tikslas yra: Konkretus specific.

Valgau ir lieknėju? Ar tai iš tiesų įmanoma?

Turi būti aišku, ko konkrečiai siekiama bei kaip to pasieksi. Išmatuojamas measurable.

  1. Kaip efektyviai koreguoti kūno svorį? Kelio ženklai | Sveika dieta
  2. Valgau ir lieknėju?
  3. ka valgyti kad numesti svorio
  4. Mesti riebalų ląsteles

Reikia rodiklių, pagal kuriuos įvertinsi, ar jau pasiekei tikslą. Pasiekiamas attainable. Tikslas turi būti realus, atitinkantis tavo galimybes. Prasmingas relevant.

Kaip efektyviai koreguoti kūno svorį? Kelio ženklai, 2

Tikslas turi atitikti tavo svarbiausias vertybes, įsitikinimus, poreikius. Apribotas laike time-bound. Turi būti numatytas tikslo įvykdymo terminas. Labai labai skubantiems turėtų užtekti ir tokio sąrašiuko! Daugeliui tikslų jis nesunkiai pritaikomas. Tačiau straipsnio šioje vietoje nebaigiu ir labai rekomenduoju perskaityti visą straipsnį. Kai ką nors labai paprasto ir struktūruoto bandom pritaikyti chaotiškame ir nenuspėjamame gyvenime, dažnai pamatome, kad viskas ne taip jau ir paprasta.

Todėl toliau detaliai aptarsiu, ką daryti, kad išsikelti tikslai svorio metimo tikslo nustatymo lapas veiktų, pateiksiu blogai ir gerai suformuluotų tikslų pavyzdžių bei atsiliepsiu į dažniausiai nurodomus tikslų kėlimo trūkumus ir pavojus.

Tikslo siekimą gerokai palengvintų žinojimas: Koks turi būti galutinis rezultatas. Svarbu galvoje turėti aiškų tikslo rezultato vaizdinį. Šiuo atveju — galbūt žmogui būti geresniu reikštų skirti daugiau laiko šeimai, o visai konkretus tikslas būtų dažniau aplankyti senelius, tarkim, svorio metimo tikslo nustatymo lapas kartą per savaitę. Ir, jei įmanoma, geriausia rezultatą formuluoti teigiamai. Apie tą kažką ir galvok!

ka valgyti kad numesti svorio

Ką turi padaryti, kad pasiektum rezultatą. Tai yra itin svarbi dalis — turi numatyti, kokių veiksmų imsiesi, kad pasiektum savo tikslą. Tarkim, norintis bent kartą per savaitę senelius aplankyti žmogus galėtų iš anksto pasižymėti dienas, kada turi laisvo laiko, ir skirti tą laiką aplankymui. Optimalu būtų ir pagalvoti, su kokiomis svorio metimo tikslo nustatymo lapas gali susidurti ir kaip jas spręsi. Galbūt kuri nors savaitė bus labai užimta ir nebus laiko važiuoti pas senelius, kurie gyvena pakankamai toli?

Tuo svorio metimo tikslo nustatymo lapas gal geriau tiesiog jiems paskambinti?

populiacijoje

Na taip, gal smagu ir egzotiška, bet GPS kelionę kiek palengvintų. Konkretus tikslas kaip tik ir atlieka navigacijos funkciją — jis nurodo kryptį. Tai yra, jie gali nukreipti dėmesį į smulkesnes detales, nematyti tikslo visumos.

ar galite jausti, kada deginami riebalai ar praleidimas priverčia numesti svorio

Tarkim, jei tavo tikslas yra tiesiog įgyti ištvermės ir žiemos pabaigoje išsikėlei tikslą bėgioti 6 kartus per savaitę, gali nepastebėti, kaip vasarą atsiranda įdomesnių ar sveikesnių  alternatyvių ištvermei įgyti kad ir rimtas pasiplaukiojimas ežere. Svorio metimo tikslo nustatymo lapas eigoje peržiūrėti savo tikslus ir juos koreguot!

O jei tiksliau, su ilgalaikiais tikslais kitaip ir neįmanoma — gyvenime per daug nenuspėjamų galimybių, kad galėtume būti be galo konkretūs.

svorio metimo tikslo nustatymo lapas svorio metimo norma per savaitę

Pavyzdžiui, aš pats stengiuosi bent kas mėnesį peržiūrėti savo ilgalaikius tikslus, žiūrėdamas, ar nereikėtų jame ko nors keisti, atsižvelgiant į aplinkybes. Be to, nors konkretumas labai padeda tuo, kad leidžia susitelkti ties pagrindiniais tikslo aspektais ir nesiblaškyti, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje lengva pasimiršti, kokio galutinio rezultato siekiame.

Svarbios yra tiek detalės, tiek visuma. Pamatuojamas measurable Galimybė stebėti savo tikslo progresą atneša naudos keliais svorio metimo tikslo nustatymo lapas.

svorio metimo tikslo nustatymo lapas geriausi sveikieji gėrimai, skirti numesti svorio

Pirma, leidžia pamatyti, ar veiksmai, kurių imiesi tikslui pasiekti, nors kiek priartina prie tikslo. Savo ruožtu tai leidžia koreguoti įdedamos energijos kiekį arba keisti metodus tikslui pasiekti. Antra, realus progresas dažnai stipriai ir teigiamai motyvuoja.

Juk smagu matyti savo pažangą išreikštą skaičiais, atliktų darbų kiekiais ir pan. Tiesa, šis principas pritaikomas tikrai ne visiems tikslams ir neretai tai tampa kritikos SMART atžvilgiu priežastimi. Juk ne veltui minėjau lankstumą!

Be to, pasitelkus kūrybingumą, bent kažkiek pamatuojamais galima padaryti ir abstraktesnius tikslus.