Svorio netekimas dėl ligos klaidos


svorio netekimas dėl ligos klaidos CFL svorio metimas

Svarbu ne tik riebalų kiekis, bet ir jų atsidėjimo vieta. Obuolio figūros asmenys turi didesnę tikimybę, kad jiems atsiras dauguma su nutukimu susijusių sveikatos problemų.

Nesiseka numesti svorio? Neatleistinos klaidos, kurias darote

Norėdami sužinoti, kokio tipo yra figūra, yra skaičiuojamas juosmens ir šlaunų santykis: išmatuojama ploniausia talijos ir plačiausia klubų vietos, talijos apimtis padalinama iš klubų apimties. Nutukimo komplikacijų riziką galima įvertinti ir pagal liemens apimtį.

Nutukimo gydymas Dauguma nusprendusiųjų atsikratyti svorio, išsikelia nerealius tikslus bei griebiasi drastiškų labai mažo kaloringumo dietų. Greitai netektas svoris greitai ne tik sugrįžta, bet svoris dar ir padidėja.

Todėl apie nutukimą turėtų būti galvojama kaip apie lėtinę ligą, kuriai reikalingas ilgalaikis gydymas.

svorio netekimas dėl ligos klaidos

Nutukimo negalima koreguoti per trumpą laiką — procesas turi tęstis visą gyvenimą. Nutukusiųjų tikslas turėtų būti — pasiekti ir išlaikyti sveikesnį svorį.

4 dažniausiai daromos klaidos, norint atsikratyti svorio prieš vestuves

Nutukimo gydymas apima sveiką gyvenimo būdą — protingą valgymą ir fizinį aktyvumą. Bendros dietos rekomendacijos: Dieta turi būti subalansuota ir įvairi tam, kad neatsirastų vitaminų ir mineralų trūkumas. Valgyti reikia reguliariai — 3 pagrindiniai valgymai ir 1 — 2 užkandžiai.

svorio netekimas per 4 mėnesius

Daugiau valgyti mažo energetinio tankio maisto: daržovių, vaisių, liesos mėsos, žuvies, grūdų, pupelių. Mažiau valgyti didelio energetinio tankio maisto: saldumynų, gaiviųjų gėrimų, riebaus maisto, kepto riebaluose maisto ir kita.

Nutukimas - šiuolaikinio pasaulio liga

Bendros rekomendacijos fiziniam aktyvumui: 5 — 7 dienas per savaitę 20 — 30 min sportuoti vidutiniu intensyvumu vaikščioti, bėgioti, važinėtis dviračiu. Pradedant sportuoti svarbu nepersistengti.

  1. Valdyti prarasti riebalus
  2. Pagrindinės lieknėjimo taisyklės ir klaidos, dėl kurių nekrinta svoris - ypatingizmones.lt
  3. Specialistas atskleidžia, kad net sportuojantys ir sveikai besimaitinantys žmonės gali turėti kelis įpročius, kurie kenkia figūrai ir netirpo riebalų.
  4. Sveikata | ypatingizmones.lt

Krūvį reikia didinti palaipsniui per tam tikrą laikotarpį. Niekada nėra per vėlu sportuoti.

Nukrito svoris? Neskubėkite džiaugtis – tai gali įspėti apie keletą ligų

Net vyresni — žmonės 70 — 90 m gali sustiprėti ir pagerinti pusiausvyrą. Vyresni nei svorio netekimas dėl ligos klaidos m. Turintiesiems didelį viršsvorį, galima išbandyti skrandžio balioną. Jei viską išbandžius vis tiek nepavyksta atsikratyti svorio, galimas chirurginis gydymas: skrandžio žiedas, skrandžio apylankos operacija.