8 kg svorio netekimas per 2 savaites


Lieknėjantieji iš raciono privalo išbraukti riebius ir sūdytus produktus, įtraukti į savo mitybą kuo daugiau produktų, kurių sudėtyje būtų nemažai kalio, kalcio, baltymų, ląstelienos. Tik taip maitinantis sumažėja aterosklerozės vystymosi rizika, cholesterolio kiekis kraujyje, kraujospūdis ir, be abejonės, liemens apimtis.

Tatjana: nukritę 6 kilogramai – tik pradžia

Esminiai dalykai Dietos pradžioje suvartojamos druskos kiekį rekomenduojama sumažinti iki arbatinio šaukštelio per dieną. Per dieną patariama suvartoti ne daugiau kaip 2 kcal.

Dienos racioną privalo xl lieknėjimo paketėliai 6—8 porcijos grūdų, 4—5 porcijos vaisių ir daržovių, 2—3 porcijos liesų pieno produktų, 6 arba mažiau porcijų neriebios mėsos, vištienos ir žuvies.

Kad žmogus sulieknėtų, DASH dieta neatsiejama nuo fizinio krūvio.

  1. Tatjanos svajonė tikrai nebuvo panaši į utopiją — ji norėjo nuo 88 kilogramų sulieknėti iki 78 kilogramų, jei pavyktų sulieknėti iki 70, manytų įvykdžiusi programą maksimum.
  2. KLAUSIMAI-ATSAKYMAI
  3. 5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų - DELFI Gyvenimas
  4. 5 taisyklės, kurios padės numesti svorio Rezultatai jau po savaitės - DELFI Gyvenimas
  5. Geri patarimai, kaip numesti 20 kg per 5 savaites Izraelio dietologo Kimo Protosovo dieta nuo metų, kada ji pasirodė, yra laikoma viena iš veiksmingiausių.
  6. Kaip dar labiau lieknėti

Fotolia nuotr. Dėl riebių produktų didėja ne tik svoris, bet ir cholesterolio kiekis kraujyje.

įtrūkimas verčia numesti svorio

O kur daug cholesterolio, ten, žinia, ir kraujagysles užkemšančios cholesterolio plokštelės bei širdies priepuoliai. Tad dietologai nutarė visi drauge kovoti su šia baisia sveikatos problema ir sugalvojo TLC Therapeutic Lifestyle Changes mitybos sistemą. Kokia šios mitybos programos prasmė?

8 kg svorio netekimas per 2 savaites paprasti būdai, kaip lengvai mesti svorį

Šis mitybos metodas 8 kg svorio netekimas per 2 savaites staigiai pereiti nuo nesveiko maisto prie organizmui naudingo, tiksliau — iš valgiaraščio visiškai derėtų išbraukti sočiuosius riebalus: dešrą, riebią mėsą, keptą maistą, riebius pieno produktus. Kokie gi rezultatai?

Cholesterolio kiekis ima kristi ir nevartojant jokių vaistų.

p1 svorio metimas kaip vartoti t3 riebalų nuostoliams

Smagiausia žinia, kad naujiems kilogramams nebus iš ko atsirasti. Esminiai dalykai Jei jūsų nevargina papildomų kilogramų problema, o tiesiog norite sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, teks neviršyti paros kalorijų normos: moterims rekomenduojama iki 1 kcal, vyrams — iki 2 kcal.

Trokštate dar ir sulieknėti?

8 kg svorio netekimas per 2 savaites

Tuomet moterų paros kalorijų skaičius neturi peržengti 1 kcal, o vyrų — 1 kcal ribos. Per dieną galima suvartoti ne daugiau kaip mg cholesterolio kad geriau įsivaizduotumėte, tai būtų maždaug 60 g sūrio.

Nuorodos kopijavimas

Į pagrindinį TLC dietos valgiaraštį įeina 2—3 porcijos neriebių pieno produktų, 4 vaisių porcijos, 3—5 porcijos daržovių, 5—11 porcijų kruopų, ryžių, makaronų, duonos ir 8 kg svorio netekimas per 2 savaites visadalių grūdų produktų, virta arba troškina žuvis, vištiena be odelės — ne daugiau kaip g per dieną.

Per pirmąsias dvi savaites žmogus turi netekti 3—5 kg, vėliau kiekvieną savaitę palengvėti dar 0,5—1 kilogramu.

Svoris — 89,5 kg, po 3 savaičių — 82 kg; Fizinis aktyvumas — sezono metu per mėnesį dviračiu nuvažiuoja 1 km; Diagnozė — antsvoris; Metabolinis amžius — 51 metai, po 3 savaičių — 36 metai; Tikslas — netekti 5 kg riebalinio audinio, bendro svorio — 10 kg.

Ir taip tęsis tol, kol asmuo pasieks išsvajotąjį kūno svorį. Pasak amerikiečių dietologų, kad sulieknėtumėte, jums tektų ne tik kurį laiką maitintis pagal atitinkamą valgiaraštį, bet absoliučiai pakeisti savo mitybos įpročius ir šios mitybos programos paisyti visą gyvenimą.

Tačiau toks požiūris nėra teisingas, dėl gražaus kūno turime stengtis visus metus. Skaitykite 5braskės. Sekite mūsų naujienas ir Facebooke!

Pirmajame etape žmogui nereikia skaičiuoti kalorijų, gali valgyti bet kuriuo paros metu, tačiau tik vaisius, daržoves ir rupių miltų produktus. Antrajame etape meniu kiek įvairesnis.

Pranešti klaidą

Užkandžiai — tik vaisiai ir tik daržovės. Jokių bulvių traškučių ar saldumynų.

Antra diena: Pusryčiai: 2 minkštai virti kiaušiniai, 1 stiklinė vandens su citrina; Pietūs: stiklinė jogurto, gramų virtos vištienos krūtinėlės; Vakarienė: gramų virtos vištienos krūtinėlės,  1 virtas kiaušinis, 1 apelsinas. REKLAMA Trečia diena: Pusryčiai: 2 minkštai virti kiaušiniai, 1 stiklinė apelsinų sulčių; Pietūs: gramų virtos arba troškintos jautienos su daržovėmis, 1 apelsinas; Vakarienė: 3 kietai virti kiaušiniai Ketvirta diena: Pusryčiai: omletas iš 3 kiaušinių, kava su pienu; Pietūs: gramų virtos jautienos, 1 apelsinas; Vakarienė: 1 kietai virtas kiaušinis, 2 apelsinai.

Kiekvieną dieną fiziniams pratimams rekomenduojama skirti 30—60 minučių. Į jį įeina 4 porcijos neriebių maisto produktų baltymų, pieno produktų ir liesos mėsos, 4—5 porcijos vaisių ir daržovių, 5 porcijos visadalių grūdų produktų.

8 kg svorio netekimas per 2 savaites

Kiekviena porcija turi būti maždaug teniso kamuoliuko dydžio. Ne išimtis — cukrinis diabetas. Ko gero, vienas svarbiausių šios mitybos programos aspektų — minimalus raudonos mėsos vartojimas, atsisakymas gazuotų, saldžių gėrimų ir kepinių.

Jums neteks studijuoti kokių nors sunkių schemų ir skaičiuoti kalorijų. Ne paslaptis, kad dietos pagrindą sudaro visiems puikiai žinoma mitybos piramidė.

Straipsniai

Apatinė piramidės dalis — tai produktai, kuriuos galima ir reikia vartoti kas dieną. Kuo aukštesnė piramidės pakopa, tuo rečiau ir mažiau maisto produktas turi mirguliuoti besilaikančiojo dietos valgiaraštyje.

Esminiai dalykai Kasdienį meniu turi sudaryti rudieji ryžiai, bulguras t. Nuo 1 iki 6 kartų per savaitę galima pasimėgauti žuvimi ir jūrų produktais, kiaušiniais, neriebia paukštiena, šokoladu ir ypatingais atvejais išgerti taurę raudonojo vyno. Ne daugiau kaip 4 sykius per mėnesį galima pasilepinti raudona mėsa g.

ddp svorio metimas numesti svorio ar išsiskirti

Atminkite, kad maitintis derėtų ne mažiau kaip 5 kartus per dieną ir, svarbiausia, reguliariai, t. Vadinasi, per dieną skrandį žmogus turi palepinti sočiais pusryčiais, pietumis, vakariene ir dviem užkandžiais.