Ar esate pasirengęs svorio metimui?, Svarbiausi dalykai metant svorį


Kada ir kas kiek laiko svertis Ar esate pasirengęs svorio metimui? turi būti pats pirmas ryto ritualas. Juk norite žinoti patį tikriausią savo svorį, be jokių pridėtinių kilogramų ar net gramų?

Tai pavyks tik sveriantis ryte ir be drabužių. Juk logiška, kad vakare, su storo audinio suknele ir batais sversite daugiau nei kitą rytą? Kad svarstyklių rodomi duomenys būtų kuo patikimesni, Ch. Seltzeris svertis pataria kasdien, be to, turėti omeny, kad svarstyklių rodomi skaičiai, žinoma, svyruos tai į vieną, tai į kitą pusę, neatsižvelgiant į tai, ką praeitą dieną valgėte ir kiek sportavote.

Vaida Kurpienė: sidžiausios svorio metimo klaidos ir patarimai kaip sulieknėti visam laikui

Kur kas svarbiau — su laiku išryškėjanti tendencija. Kitaip sakant, ryte pasisvėrus, nereikia pulti džiaugtis, jei svarstyklės rodo tokį skaičių, kokio norite kaip ir nereikia savęs koneveikti, jei tąryt sveriate šiek tiek daugiau nei vakar rytą. Prasmingi yra tik kelias savaites, o dar geriau — mėnesius fiksuojami duomenys, nes kaip tik jie rodo tikrąją tendenciją, o ne ar esate pasirengęs svorio metimui?

bereikšmį užfiksuotą svorio sumažėjimą vos per kelias dienas. Per keletą dienų svoris drastiškai nesumažės, — aiškina Ch.

Svarbiausi dalykai metant svorį - DELFI Gyvenimas

Atsikratyti svorio ir sulieknėti siekiantiems žmonėms Ch. Seltzeris rekomenduoja įsigyti elementarias svarstykles, mat jos, esą, dažniau pasiteisina. Aišku, jei beprotiškai norite pažangių svarstyklių, niekas neketina jūsų sulaikyti, tiktai atminkite, kad ne viską, kas rodoma, verta priimti už gryną pinigą.

Tiesą sakant, nė vieno svarstyklių rodomo skaičiaus nereikia priimti už gryną pinigą. Kaip tai suprasti?

ar esate pasirengęs svorio metimui? gėjų svorio netekimo kurortas

Ogi atsižvelgiant į tai, kad net ir elementariausių svarstyklių rodomas skaičius atitinka kūno, sudaryto ne vien iš riebalų, bet ir iš raumenų bei kaulų, svorį, negalima teigti, kad tas skaičius — sveikatos būklės rodiklis.

Dėl šios priežasties Ar esate pasirengęs svorio metimui?. Seltzeris savo klientams pataria ne tik svertis, bet ir matuotis Jei su laiku užsimauti ir užsisegti kelnes darysis vis lengviau ir arba einant savaitėms svarstyklės rodys vis mažesnį skaičių, galite būti ramūs, kad judate link tikslo.

  • Žmonės, kenčiantys nuo tingumo, nenori jokios papildomos veiklos ir sumažinti suvartojamo maisto kiekio.
  • Atlikite mankštą efektyviam svorio metimui namuose Žinoma, galite treniruotis treniruokliais, prižiūrimi trenerio.

Tad kokias gi svarstykles rekomenduotų Ch. Aišku, tokias, kokias ir pats naudoja, — rodančias tik svorį. Atminkite, kad svertis arba ne — išskirtinai asmeninis apsisprendimas Jei norite numesti svorio, jums, aišku, įdomu, ar pasirinktas mitybos planas arba treniruotės duoda norimą efektą.

Daugelis šitai sužino iš svarstyklių.

Taigi, tai suprantama, kodėl šiuolaikinis mąstymas apie prarasti svorio greitai yra visa informacija apie valymą, badą, siekiant sąsiauris svarų.

Kai kurių tyrimų išvadose reguliaraus svėrimosi idėja vertinama kaip teigiama — kaip ar esate pasirengęs svorio metimui? siekiant sulieknėti. Vis dėlto, atlikus nemažą skaičių kitų tyrimų, ši koreliacijos nepasitvirtino.

ar esate pasirengęs svorio metimui? mergaičių svorio metimas

Rodomi skaičiai juos gali gluminti, ypač jei nekinta, kaip buvo tikėtasi, arba kinta, bet per lėtai. Dėl šių aplinkybių žmogų gali apimti noras mesti pradėtą reikalą, kadangi visos pastangos neva bergždžios ir tai patvirtina skaičiai. Svėrimasis gali daryti neigiamą poveikį žmogaus savivertei, taip pat psichikos sveikatai. Tik jei suprantate normalaus svorio svyravimo principus ir, regėdami svorio pokyčius, nepasijuntate beviltiškai, galite naudotis svarstyklėmis, tačiau jei yra kitaip, verčiau pagalvokite, kaip kitaip galėtumėte stebėti lieknėjimo progresą.

Dar vieną grupę, kuriai nepatartina svertis, sudaro kokių nors mitybos sutrikimų turėję asmenys.

„Tinginio dieta“: greitas būdas numesti nereikalingą svorį!

Pastarieji, prieš pradėdami naudoti svarstykles, turėtų pasitarti su atitinkamu gydytoju, mat savarankiškas svorio kismo stebėjimas gali sutrikdyti jų psichologinę pusiausvyrą, priversti sunerimti ir net tapti akstinu sutrikimo pasikartojimui. Jei svarstyklių rodomi skaičiai varo į neviltį, nustokite svertis Pasistenkite, kad rūpinimasis ar esate pasirengęs svorio metimui? sveikata nepakenktų psichikai. Ir viena, ir kita — vienodai svarbios ir turi viena kitą papildyti.

Seltzeris ir priduria, kad tuo atveju, jei lipdami ant svarstyklių patiriate tikrą stresą, galbūt vertėtų kreiptis į psichikos sveikatos specialistą ir išsiaiškinti to streso priežastį. Ar esate pasirengęs svorio metimui? neprieštarauja ir E.

Svarbiausi dalykai metant svorį

Ji taip pat rekomenduoja pagalvoti, kaip jus veikia reguliarus svėrimasis? Kaip jaučiatės sverdamiesi?

pašalinti pilvo riebalus

Ar tai labiau nuvilia, ar įkvepia? Ar tai didina nerimą?

  1. Supratimo, mokymosi, ryžto, veiksmo ir motyvacijos.
  2. Ciklinis badavimas svorio metimui.
  3. Esu apsėstas svorio metimo

Ar nulipę nuo svarstyklių dažnai mintyse save plūstate? Jei kaskart pasisvėrus sukyla negatyvi reakcija, susijusi su požiūriu į savo kūną ir savos vertės suvokimu, nėra jokios prasmės toliau svertis, juolab, kad tikrai yra kitų būdų stebėti svorio metimo progresą.

kaip numesti 10 kg per menesi

Tarkim, galima stengtis sveikai maitintis ir vesti maitinimosi dienoraštį, užsitikrinti tinkamą fizinį aktyvumą ir registruoti treniruotes arba tiesiog būti atviriems sau ir pamėginti suprasti, kaip jaučiatės būdami tokie, kokie esate.

Savijautą teigiamai veikti gali daug kas: kruopščiai pasiruoštų maisto porcijų šaldytuve vaizdas, kokios nors programėlės rodomi rezultatai ir, žinoma, skaičius svarstyklių ekrane. Jei tik tai leidžia įsitikinti, kad vyksta progresas, todėl jaučiatės energingi, motyvuoti ir pasitikintys savimi, jokiu būdu nesustokite ir pasidžiaukite kiekvienu teigiamu pokyčiu.

Dar kartą atminkite, kad svertis verta tik tuo atveju, jei tvirtai pasiryžote vykdyti svorio metimo planą. Jei manote, kad vertėtų sulieknėti, tačiau jokio pasiryžimo neturite, kiškite svarstykles kuo giliau ir, visų prima, pakeiskite mąstymą. Taigi, ar esate pasirengęs svorio metimui? užsitikrinti, kad kelionė tikslo sulieknėti link, taptų pozityvia patirtimi.

Visai tikėtina, kad netinkamai sveriatės Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be ar esate pasirengęs svorio metimui?, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.