Dugno svorio metimas


Rinktis ilgesnį svorio metimo būdą yra išmintingiau, nes kilogramus mesite lėtai ir stabiliai, taip sudarydamos didesnę galimybę kilogramams nebegrįžti. Tačiau yra būdų, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą, kad sudegintumėte kalorijas ir atsikratytumėte svorio greičiau. Dugno svorio metimas į lieknėjimo guru patikrintus, mėgstamiausius ir užtikrintus būdus.

Atsargiai su skysčiais 1. Gerkite žalią arbatą. Neseniai atlikus tyrimus buvo palygintas žalios arbatos ekstrakto poveikis medžiagų apykaitai kartu su placebo, ir tyrėjai pastebėjo, kad tie, kurie gėrė žalią arbatą, sudegino papildomas 70 kalorijų per 24 valandas. Tos 70 kalorijų kiekvieną dieną susideda į maždaug 3,3 kg riebalų per metus!

  1. Peržiūrų skaičius:
  2. Modernus šeimos svorio netekimas
  3. Svorio metimas po gimdymo: kokie pratimai tinka, ko atsisakyti Mama su kūdikiu.

Tai ne magija, tai mokslas. Tyrėjai mano, kad šį skirtumą sukelia antioksidantai, kurie stiprina medžiagų apykaitą. Tai katechinai ir yra randami žalioje arbatoje.

Tačiau tinkamai pasiruošus tokių ir kitokių situacijų galima išvengti. Pateikiame tinkamo pasiruošimo gaires. Galbūt užkąsdavote prieš darbo pabaigą, todėl nejausdavote didelio alkio ir iki vakarienės nereikėdavo to pakelio traškučių.

Venkite kalorijų stiklinėje. Dabar mokslinininkai žino, kad kūnas skystas kalorijas pasisavina kitaip nei kietas. Pavyzdžiui, išgėrus didelį puodelį mokos kavos, nepajausite sotumo jausmo taip, kaip pajustumėte suvalgius indą makaronų.

9 svarbūs žingsniai norintiems sulieknėti - DELFI Gyvenimas

Tai reiškia, kad nors ir mokos kava turi daugiau kalorijų nei dugno svorio metimas, vis tiek yra didesnę tikimybė, kad norėsite dar vieno puodelio kavos nei dar vienos lėkštės makaronų. Taigi kontroliuokite sulčių, limonados, kavos gėrimų ir vyno suvartojimą.

Jeigu išgeriate po vieną iš kiekvieno iš šių gėrimų per dieną, tuomet gaunate apie papildomų kalorijų ir vis tiek esate alkana tarp kitko, alkoholis gali prislopinti riebalų virškinimą, tai apsunkina jūsų kalorijų deiginimą. Pradėkite kilnoti 3.

Nusipirkite 2 kg svarmenų.

Susiję straipsniai

Tai dugno svorio metimas investija, dėl kurios niekada nesigailėsite. Kuo daugiau liesų raumenų turite, tuo greičiau sulieknėsite.

Kodėl numesti kilogramai grįžta? Visa tiesa apie svorio metimą ir kodėl dietos yra nesąmonė!

Kaip jums pradėti jėgos treniruotes? Pabandykite keletą atsispaudimų, keletą pritupimų ar įtūpstų. Atlikite pratimus be svorių, tokius kaip rankų sukimus bicepsams, ar pritraukimus tricepsams.

Susiję straipsniai

Darykite šiuos pratimus kartus per savaitę ir jau greitai pamatysite smarkų figūros pagerėjimą. Atsisakykite druskos. Natris prisideda prie vandens kaupimo, kas priverčia jus jaustis iš atrodyti išsipūtusiai. Gal valgote per daug druskos? Greičiausiai, nes kasdieninė norma siūlo ne daugiau nei maždaug 1 arbatinį šaukštelį, bet daugelis iš mūsų gauna dukart ar dar didesnį kiekį.

Kaip greitai numesti svorio

Taigi stebėkite savo natrio suvartojimą, bet tai nereiškia tiesiog atsisakyti druskos. Pasislėpę druskos šaltiniai yra tokie kaip sriuba, konservuotas maistas ir gėrimai, sūrūs užkandžiai ir kt.

Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m.

Užkaiskite ugnį 5. Daugiau aštrumo. Angelo Tremblay, kineziologijos skyriaus direktorius Lavalo universitete Kanadoje, atrado, kad aštrus maistas gali paskatinti bazinę medžiagų apykaitą kalorijų, kurias kūnas sudegina ilsėdamasis.

Nuorodos kopijavimas

To priežastis? Kapsaicinas, junginys randamas jelapeno ir kajeno pipiruose, gali padidinti kūno atpalaidavimą nuo streso hormonų, tokių kaip adrenalinas, kuris gali pagreitinti medžiagų apykaitą ir jūsų gebėjimą sudeginti kalorijas. Taip pat dugno svorio metimas aštrius pipirus gali sumažėti jūsų apetitas. Taigi aštrinkite savo keptas daržoves, valgykite mažai kaloringus čili ir salsą pabandykite juos su salotomis ir orkaitėje keptomis bulvėmis ir stebėkite, kaip kilogramai krenta greičiau.

8 valgymo įpročių pokyčiai, kurių privalo imtis norintys numesti svorio

Nors tai ir skamba juokingai, miego nepriteklius gali jus storinti — ir ne tik todėl, kad esate jautri naktiniams užkandžiams nors tai irgi tiesa. Pasak Čikagos universiteto tyrėjų, moterys, kurios miega mažiau nei 4 valandas per naktį, turi lėtesę dugno svorio metimas apykaitą negu tos, kurios snaudžia 8 valandas.

Todėl netaupykite savo miego ir gausite papildomos energijos.

dugno svorio metimas

Judėkite 7. Vakarais eikite pasivaikščioti. Mankšta bet kokiu metu yra jums į naudą.

Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m. T Nebėk vienas, bėk kartu su "Bėgimo akademija" Bėgimas — viena iš populiariausių sporto šakų visame pasaulyje, kuria gali užsiimti visi norintys.

Tačiau vakarinė veikla gali būti ypatingai naudinga, nes daugumos žmonių medžiagų apykaita artėjant dienos pabaigai sulėtėja. Praleisti valgymai nepadės jums numesti svorio greičiau. Ši strategija turi priešingą efektą, nes jūsų kūnas mano, kad maisto ištekliai yra maži, todėl jis sumažina medžiagų apykaitą tam, kad tausotų jūsų energiją.

Aš esu riebus ir reikia numesti svorio nesveikas svorio metimo poveikis

Prabėgus šiek tiek laiko, rezultatas yra toks: pora svorio prarasti jūs valgote, net jei ir suvartojate tokį patį kiekį maisto kaip visada, dugno svorio metimas kūnas bus lėtesnis, nes naudos kalorijas kaip kurą, taip kurdamas netrokštamų kilogramų dugno svorio metimas.

Jei karštligiška diena neleidžia jums atsisėsti ir pavalgyti, turėkite energetinį batonėlį ar vaisių savo rankinėje — darykite bet ką, kad neišalktumėte. Jei nesilaikote dietos, greičiausiai sportuojate keletą kartų per savaitę ne? Nepaisant to, galite daryti kažką papildomo kiekvieną dieną. Lipkite laiptais vietoj to, kad kiltumėte liftu, eikite iki autobuso, traukinio stotelės ar net iki pat darbo, eikite apžiūrėti parduotuvių su geriausia drauge, o ne sėdėkite kavinėje.

Šuns dugno svorio metimas į lauką, sodininkystė, namų ruošos darbai — visa tai padidina sudeginamų kalorijų skaičių. Iki dugno! Tai jau girdėjote ir išgirsite dar kartą.

dugno svorio metimas

Tai yra todėl, kad išgerti apie 2 litrus vandens kasdieną yra vienas iš lengviausių kelių pagreitinti svorio metimą. Jūsų kūnui dugno svorio metimas vandens dugno svorio metimas, kad efektyviai virškintų sukauptus riebalus.

9 svarbūs žingsniai norintiems sulieknėti

Kai jūs dugno svorio dugno svorio metimas vandens atsargas, dugno svorio metimas virškinimo procesą, o tai reiškia, kad jums tampa sunkiau sudeginti kalorijas. Paprasčiausiai 8 bent jau 8! Nereikia gudrybių. Bet kuriuo metu rinkoje yra tuzinas garsiai reklamuojamų svorio metimų būdų, kurie teigia turintys galią nuimti 5 kilogramus per 10 dienų.

Neviltis gali sugundyti mus išbandyti bet ką, bet dugno svorio metimas jūs ir aš žinome, kad šios pinklės nesuveikia. Pataupykite savo pinigus, bet svarbiausia, apsaugokite save nuo emocinio skausmo, kuomet šios gudrybės žlunga. Būkite realistiškomis. Pradėkite savo svorio metimo programą būdais, kurie turi prasmę, ir jūs ne tik suliekniesite, bet ir tapsite laimingesnė.