Pašalinti riebalus iš kepsnio, Lauko kepsniai – nuodėmė skrandžiui


kaip numesti svorio per mano 40- ies Ar galiu numesti svorio menopauzės metu?

Įsivaizduokite, kad be jokio kaltės jausmo galėtumėte valgyti storą gabalą vištienos pašteto, didelius kaupus majonezo ir tortus su dvigubu plaktos grietinėlės sluoksniu. Dabar galite, kaip skelbia prieštaringai vertinama naujoji knyga apie maistą, šiuo metu viena labiausių perkamų Amerikoje.

  • Nuomonę apie polinesočiųjų aliejų naudą sveikatai, palyginti su sočiaisiais riebalais, tokiais kaip sviestas, jautienos riebalai, taukai ir netgi kokosų aliejuslemia atliktų tyrimų kokybė, jų apimtis ir trukmė.
  • Kas yra riebalai, kam jų reikia ir kurie iš jų tikrai kenksmingi | ypatingizmones.lt
  • Parengė: Loreta Alechnavičiūtė Hoffmann dipl.
  • Kaip numesti svorio atsigaunant

Populiarioji autorės knyga visuomenę pasiekė vienu metu kaip ir naujasis tyrimas, kuriame suabejota paplitusia nuomone, esą širdies ir kraujagyslių ligos yra susijusios su suvartojamu dideliu riebalų ir cholesterolio kiekiu. O jeigu šie konkretūs produktai, kurių neleidžiame sau valgyti - riebūs sūriai, spragantys kepsniai, - yra būtent tie produktai, kurie užkirstų kelią nutukimo, diabeto ir širdies ligų epidemijai?

Pasirinkite šalį/kalbą

Mes tik taip manome, pašalinti riebalus iš kepsnio mitybos politiką pastarąjį pusšimtį metų griovė asmeninių ambicijų, nekompetentingo mokslo, politikos ir tendencingumo kratinys.

Tai netiesa.

pašalinti riebalus iš kepsnio kaip kažkas numesti svorio

Prisotinti riebalai iš tiesų linkę didinti bendrą cholesterolio kiekį, bet bendras organizmo cholesterolio kiekis nėra pats tinkamiausias veiksnys, prognozuojantis širdies priepuolio riziką.

Pasak jos, esama dviejų rūšių cholesterolio ir vienas iš jų iš tikrųjų padeda organizmui. Ji tvirtina, kad nenugriebtas pienas žmogui naudingesnis nei nugriebtas, nes į jo sudėtį įeinantys riebalai padeda absorbuoti vitaminus A ir D.

pašalinti riebalus iš kepsnio

Be to, sako ji, jame mažiau cukraus, o kai gamintojai pašalina riebalus iš nugriebto pieno, jie pakeičia jį angliavandeniais. Pagrindinė N. Teichoz mintis yra ta, kad neriebaus maisto manija, apėmusi pasaulį jau daug metų, paskatino pernelyg didelį perdirbtų angliavandenių vartojimą, - o dėl pastarųjų padažnėjo rėmens simptomų ir įvairų ligų atvejų.

sveikas riebalų nuostolių vidinis ratas

Ji paaiškina, kaip mūsų skrandyje angliavandeniai paverčiami gliukoze ir tampa vadinamaisiais rudaisiais riebalais ir kad tada angliavandeniai - ne riebalai - tampa pagrindiniu mūsų mitybos priešu. Akivaizdu, kad ne visi sutinka su šia teorija. Davidas Katz, Jeilio universiteto mitybos specialistas ir akademikas.

likopeno svorio praradimo nauda

Sveika mityba vis dar siejama su įprastais produktais: daržovėmis, vaisiais, pupelėmis, lęšiais, riešutais, sėklomis, grūdais, taip pat žuvimi, jūros gėrybėmis, pašalinti riebalus iš kepsnio produktais ir liesa mėsa. Bet tik be prisotintų riebalų mityba gali būti sveika.

Zrazy Patty (Kotlet) - English Subtitles