Sulėtėja svorio metimas, Svorio metimas sulaukus ies: lieknėti niekada nevėlu! | ypatingizmones.lt


Kai bandote mesti svorį, organizmas kovoja su tuo.

Lieknėjimo centras pristato: 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių kodėl svoris nekrenta

Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai lieknėti darosi vis sunkiau. Lieknėjimo ir sveikatingumo centras pristato 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl svoris nekrenta. Svoris krenta, tačiau to nepastebite Jeigu manote, kad sulėtėja svorio metimas nustojo kristi, pirmas žingsnis būtų nusiraminti ir apgalvoti kodėl tai nutiko. Pradėjus stresuoti ir pergyventi dėl sustojusio kristi svorio galite tik pabloginti situaciją.

Yra kelios priežastys kodėl svoris žmonės galvoja, kad svoris nustojo kristi. Tikėtina, kad vietoj svorio metimo, pradėjo sulėtėja svorio metimas kūno proporcijos, tai yra numetama daugiau riebalų išlaikant arba padidinant raumenų masę.

Taip pat, nepamirškite, kad svarstyklės gali mus apgauti ir svoris visada svyruoja — vakare visada sversime daugiau nei ryte. Kūno svoris taip pat gali kisti priklausomai nuo to kiek vandens organizmas kaupia ar yra hormoninių pokyčių. Sulėtėja svorio metimas nors svoris ir krenta lėtai, dėl to, kad organizmas sukaupia daugiau vandens gali atrodyti, kad svoris stovi vietoje, nors iš tikrųjų taip nėra.

Tai nėra blogai, nes anksčiau ar vėliau vanduo pasišalins, o numesti juk ir norime riebaliukus, kurie ir taip krito visą laiką. Sulėtėja svorio metimas dėmesio į maistą Pastabumas yra labai svarbi savybė metant svorį. Pasitaiko atvejų kai žmonės nežino kiek jie turėtų suvalgyti iš tikrųjų ir ko.

Todėl daugumai žmonių patariame iš pradžių vesti mitybos sulėtėja svorio metimas.

sulėtėja svorio metimas

Tai sulėtėja svorio metimas ne tik pradedantiesiems, jeigu svoris nustojo kristi siūlome vėl rašyti kiek, ko ir kada valgote. Skamba paprastai, bet dažnai žmonės tiesiog nepastebi kiek ir ko suvalgo.

Nesuvalgote pakankamai baltymų Baltymai yra labai svarbus lieknėjime jeigu nenorime jo-jo efekto. Baltymai ne tik atlieka statybinę funkciją organizme. Jie taip pat sumažina norą užkandžiauti. Tai vyksta todėl, kad jie paveikia alkį ir sotumą reguliuojančius hormonus ir mes natūraliai norime valgyti mažiau. Taip pat baltymų dėka medžiagų apykaita nesulėtėja ar net pagreitėja. Tačiau, svarbu prisiminti, kad valgyti reikia viską, todėl valgant per daug baltymų sulėtėja svorio metimas poveikių ne tik, kad negausime, bet galime ir pakenkti sau.

Suvartojate per daug kalorijų Tai yra vienas iš atvejų, kai žmonės galvoja, kad jiems tikrai taip nėra, bet. Didelis procentas žmonių, kuriems nekrenta svoris tiesiog suvalgo per daug maisto arba nesubalansuoja mitybos. Ir vėl prisimename mitybos dienoraštį. Jeigu norite daugiau išgirsti apie mitybos principus lieknėjant ir kaip efektyviai naudoti mitybos dienoraštį kviečiame užsiregistruoti į Tomo Lenart mitybos paskaitą. Nevalgote pakankamai pilnaverčio maisto Maisto kokybė yra tokia pat svarbi kaip ir suvalgyto maisto kiekis.

Subalansavus mityba žmonės nustemba, kad iš tikrųjų alkio jausmo nereiktų pastoviai jausti ir valgyti reikia gan daug. Natūralūs ir pilnaverčiai maisto produktai suteikia daugiau sotumo jausmo.

Užsiprenumeruok naujienlaiškį

Taip pat tikėtina, kad valgant pilnavertį maistą jūsų kūnas gaus daugiau reikalingų vitaminų ir mineralų ir svoris vėl pradės kristi. Nedarote sveikatingumo treniruočių Vienas iš svarbesnių veiksnių metant svorį yra klausimas ar sportuojate ir kaip sportuojate. Užmiršus tvirtinimo pratimus raumenys nusilpsta ir sulėtėja medžiagų apykaita. Lieknėjimo grupėse užtikriname, kad dalyvės darydamos riebalų deginimo treniruotes gautų visokeriopą sportinį paketą.

Persivalgote net ir sveiko maisto Dieta, valgiaraštis ir mitybos planas. Dažnai jie turi šalutinį poveikį — persivalgymas. Tai yra didžiulė problema žmonėms norintiems numesti svorio. Net jeigu persivalgėte sveiko maisto — problema išlieka. Pastovus persivalgymas sukelia daugiau problemų svorio metime nei galvojame. Nedarote aerobinių pratimų Tikėtina, kad darote nepakankamai, arba netikslingų aerobinių pratimų. Metant svorį svarbu prisiminti ir tokias paprastas veiklas kaip vaikščiojimas.

Jeigu pradėjus sportuoti visiškai nustojote sulėtėja svorio metimas, nors anksčiau nueidavo nemažai, tai gali būti svorio nekritimo priežastis. Kardiovaskuliniai pratimai yra vienas iš būdas sumažinti liemens apimtis. Taigi, mažiau atsilenkimų ir daugiau išlieto prakaito. Geriate cukrų. Gaivieji gėrimai yra slaptas priešas bandant numesti svorio. Jie yra prisotinti cukraus skystame pavidale ir sulėtėja svorio metimas nepastebime, kaip išgeriame šaukštus cukraus. Sulėtėja svorio metimas pats galioja ir sultims, arba cukrui arbatoje arba kavoje.

Įsivaizduokite, kad geriate apelsinų sultys.

Stiklinei sulčių tikriausiai reikėjo ne vieno ir ne dviejų apelsinų, o išgeriame labai greitai. Tačiau jeigu tiek pat apelsinų reiktų suvalgyti, tikriausiai net neįveiktume jų vienu prisėdimu ir jaustumėmės daug sotesni.

Ir gydytojams jau atsibodo ta dirbtinai kuriama propaganda, kuri siūlo stebuklingus svorio metimo būdus ir dėl to nuolat sulaukia visuomenės dėmesio.

Cukrus gėrimuose nesuteikia sotumo jausmo ir sukelia alkį, todėl labai svarbu negerti cukraus. Problemos su miegu Dažnai problemos darbe, šeimoje arba kažkoks nemalonus įvykis išmuša mus iš vėžių. Jeigu nespėjame atsigauti ir pailsėti, svorį numesti bus labai sunku. Pakankamai neišsimiegojus kūne gaminama daugiau streso hormonų, kurie yra atsakingi už svorio kaupimąsį aplink pilvą ir klubus, bei padidėjusį alkį. Sulėtėja svorio metimas ir miegate tiek pat valandų kaip ir visada, jeigu paskutiniu metu teko patirti daug streso, visų pirma reiktų atsipalaiduoti.

Suvartojate per daug angliavandenių Angliavandeniai gali būti priežastis kodėl svoris nekrenta, nors darome viską ką galime.

sulėtėja svorio metimas

Jeigu dar turite gan didelį viršsvorį arba turite antro tipo diabetą verta pagalvoti apie mažai angliavandenių sulėtėja svorio metimas mitybą. Kai kuriems žmonėms ši mityba padeda išjudinti svorio metimą ir net pagerina insulino jautrumą.

Valgote per dažnai Ar teko girdėti, kad valgyti reikia labai dažnai ir mažomis porcijomis? Tiesa sakant šis metodas gali turėti ir atvirkštinį efektą, kai nebe sukontroliuojama kiek suvalgoma ir padidėja noras užkandžiauti.

Jeigu visą laikė bandėte valgyti būtent, atėjo metas pakeisti savo mitybos įpročius ir pažiūrėti ar per 2 savaites kas nors pasikeis. Geriate per mažai vandens Papildoma vandens stiklinė per dieną gali padėti nepriaugti daugiau svorio Jeigu pastebėtume, daugumoje straipsnių apie mitybą paminimas vanduo. Tai vienas iš tų akivaizdžių pagalbininkų, kuriuos žmonės pamiršta. Žinoma, tai nereiškia, kad reikia gerti tiek vandens, kad pastoviai stovėtume eilėje prie tualeto.

Auksinė taisyklė yra tokia, kad reikia išgert sulėtėja svorio metimas 0,03l vandens vienam kūno kilogramui. Sulėtėja svorio metimas padauginkite savo kūno svorį iš 0,03 iš sužinosite idealus svorio metimo rodiklis per savaitę vandens jums reikia per parą.

Geriate per daug alkoholio Kartais priežastis slypi tiesiai prieš akis. Nors tyrimai rodo, kad truputėlis alkoholio neturi didelės įtakos metant svorį, tačiau lašas po lašo. Alkoholis, net ir daug jo, sukelia apetitą ir priverčia mus suvalgyti daugiau ar užkandžiauti dažniau.

Jeigu svoris nustojo kristi apribokite alkoholio vartojimą ir kelių savaičių bėgyje turėtų pasimatyti rezultatai. Nesiklausote savo kūno siunčiamų signalų Intuityvus valgymas yra viena iš veiksmingiausių sulėtėja svorio metimas metant svorį ir jį išlaikant. Nors skirtingų technikų kaip tai naudoti yra gan daug, pateikiama jums kelis pavyzdžius: valgyti lėtai, nevalgyti prie televizoriaus arba kompiuterio, mėgautis maistu.

Iš esmės intuityvus valgymas nedraudžią jokių produktų, bet moko mėgautis maistu ir nepersivalgyti. Valgydami pabandykite pajusti kada jau atėjo ta riba, kai sulėtėja svorio metimas sotūs ir tada numesti svorio šalia manęs. Nors nėra taip lengva kaip atrodo, pabandyti verta.

Turite endokrinologinį sutrikimą Kartais svoris nekrenta arba sustoja kritęs dėl tokių priežasčių, kaip hormonų pusiausvyros sutrikimai. Vienas iš jų yra sutrikusi skydliaukės veikla, dėl kurios yra velniškai sunku sulieknėti.

Nuorodos kopijavimas

Pasitikrinus paaiškėjo, kad dėl antinksčių sutrikimo jos hormonų sulėtėja svorio metimas buvo sutrikusi. Turite priklausomybę greitam maistui Nors skamba ir keistai, sulėtėja svorio metimas kurie žmonės turi priklausomybę greitam maistui. Tiesiog negali be jo gyventi. Vieno tyrimo duomenis 20 proc. Turint tokių problemų yra būtina kreiptis į mitybos specialistą arba psichologą. Badavote per daug ilgai Dietos ir badavimas dažnai atneša nelauktą rezultatą — jo jo sulėtėja svorio metimas.

Tačiau yra ir dar vienas šalutinis poveikis, jeigu svoris iš pradžių krito greitai, vienu metu jis tiesiog nustoja kritęs. Jeigu esate tokioje situacija siūlome padaryti pertrauką nuo dietų ir pergalvoti savo mitybą. Tikėtina, kad paskutiniu metu valgėte labai mažai, nors svoris ir krito.

stende spauda svorio prekybininko Džo riebalų degintojas

Dabar pasiekėte tokią stadiją kai organizmas nusilpo. Jūsų lūkesčiai nėra tikroviški Svorio metimas yra daug lėtesnis procesas nei norime. Nors sulėtėja svorio metimas pradžių išeina lieknėti greičiau, nenualinant organizmo, tai negali tęstis.

Svorio metimas sulaukus ies: lieknėti niekada nevėlu! | ypatingizmones.lt

Sveikas svorio metimas yra kai numetame maždaug 0,5 kg daugiausiai 1 kg per savaitę. Visi negali atrodyti kaip kultūristai arba fitneso modeliai iš žurnalų viršelių. Visų pirmą, reiktų kiekvieną dieną gyventi sulėtėja svorio metimas salėje. Taip pat, visų nuotraukas galima pakoreguoti su kompiuterinėmis programomis. Pergalvokite, kiek svorio norite numesti ir per kokį laiką.

Taip svarbu atsižvelgti, ar tikrai lieknėjimas reikalingas? Gal tiesiog reikia keisti kūno proporcijas, o ne lieknėti.

Sekite mus:

Per daug susikoncentruojate į dietas Dietos neveikia. Jeigu norite ilgalaikio pokyčio neskubėdami keiskite pokyčius ir kreipkitės specialistų pagalbos. Nealinkite organizmo ir savęs, juk jūsų tikslas yra atrodyti gražiau ir jaustis energingiau. Svorio metimas yra sunkus procesas, kurį įtakoja labai daug veiksnių. Jeigu jaučiatės pasimetę, ką daryti toliau, nesijaudinkite, jūs ne vieni.

Svarbiausi apgalvoti ko norite ir kaip galite, tai pasiekti. Lieknėjimo centre pasiekiame geriausio rezultato derindami kvėpavimo ir riebalų deginimo treniruotes su mitybos ir psichologijos paskaitomis.

Sulėtėja svorio metimas vistiek nežinosite kodėl nekrenta susisiekite su Lieknėjimo centro specialistais e.